Pages

Wednesday, September 21, 2011

Format Laptop dan PC Area Kajang & Bangi RM30

Saya menawarkan khidmat format laptop dan PC di kawasan Kajang dan Bangi dengan harga berpatutan dan dijamin puas hati.
Saya bekerja di Pusat Teknologi Maklumat,UKM Bangi.
Boleh terus datagn ke rumah saya di Seksyen 15,Bangi atau jumpa di area berdekatan.


*Microsoft Window XP Pro/7 Ultimate
*Microsoft Office 2007
*Adobe Reader X 10.1
*Percuma Karpersky Antivirus 2012 untuk 3 Bulan
*Service Pack 1/2/3
*Lain-lain software

Tempoh format bergantung kepada masalah dan keadaan laptop tersebut.Paling cepat dalam masa 4-5 jam sahaja.

Urusan hnya selepas office hour dan public holiday.Terima Kasih

SMS:0139888470

Harga Format:RM30.00(Complete Software+Driver)

15 comments:

  1. salam kunjungan...kalau saya nak beli cd window 7 tu boleh ke...? kalau jual, mcm mana saya nak dapatkan dan cara bayarannya...? tq

    ReplyDelete
  2. Wkslm...maaf,cd window 7 nie tidak dijual...

    ReplyDelete
  3. ooo yeke? ingatkan tuan kedai boleh copy banyak2 cd window 7 ni, pastu jual sekeping pada saya...he3. nak download besar sgtla smp 3G...

    ReplyDelete
  4. iye, sebab asal pakai window xp sp 2...nak main game angry bird dia tak support. pastu tengok window 7 ni cantik... memang tak boleh copy ke?

    ReplyDelete
  5. boleh je tpi saya bgi dengan window loader sekali...sy tkt awk xtahu guna...sbb tue sy xjual..awk dimana skunk

    ReplyDelete
  6. bereh jer...nanti pandai2la saya godek window 7 tu sampai jadi... saya sekarang di dungun, kalau jadi nak jual, berapa RM yer?

    ReplyDelete
  7. Ok..kira nak post ke Dungun la nie ek..RM30.00 xmasuk charge poslaju

    ReplyDelete
  8. Kalau awk btl2 berminat saya blh kurangkan lagi harganya..ini window ultimate..xde mslh nk update atau sbgainya...sy ley bgi hrga student la..RM25 sekali poslaju...

    ReplyDelete
  9. Saya jual Window XP pun RM25 tidak termasuk pos..saya bagi awk RM25 sekali dengan Pos..Lagi pun kena copy pakai DVD bkn CD..harga dh beza...

    ReplyDelete
  10. Kalau RM25 pun mhl lagi..saya bgi last harga RM20..kalau awk xnk xpela...

    ReplyDelete
  11. wah, menarik ni. kalau jadi nanti saya akan sms en warlock yer...terima kasih banyak atas perhatiannya...tapi saya memang berminat untuk mendapatkan window 7 ni...

    ReplyDelete
  12. en warlock ada tak software adobe photoshop...? kalau ada saya berminat untuk membeli juga...

    ReplyDelete
  13. OK...adobe photoshop ada..cs3 jer paling latest...

    ReplyDelete