Pages

Sunday, February 26, 2012

Perkhidmatan Membina Mini Sistem Untuk Final Final Projek IPTA/IPTS-Php,Asp.net

Sesiapa yang memerlukan khidmat membina sistem menggunakan Php atau ASP.net,boleh menghubungi saya segera. Saya berpengalaman membina sistem seperti yang disenaraikan dibawah:

Sistem dibawah adalah sistem yang telah ada.Boleh beli source code pada harga RM200.00

a) Sistem ePerolehan
b) Sistem Sewa Kereta-eRental
c) Sistem Kedai Online-Jual Baju/Pizza
d) Sistem Permohonan Peralatan ICT
e) Sistem Keluar Masuk-Punch In
f) Sistem Paparan Kehadiran Pensyarah
g) Sistem eMuseum
h) Sistem Permohonan Cuti-eCuti
i) Sistem Permohonan Lesen Penjaja
j) Sistem Pinjam Buku (eLibrary)
k) Sistem Kehadiran Kelas Pelajar (eKedatangan)
l) Sistem Klinik (eKlinik)
m) Sistem Inventori (Jual dan Bekal)
n) Sistem Bendahari (ELajnah)-Sistem Kutipan Yuran Ahli Kelab
o) Sistem Medical Cit-Sistem Claim Kos Perubatan Kakitangan


Harga untuk mini sistem menggunakan Php & MySQL bermula pada harga RM270.00*

*Harga termasuk design dan programming. Anda hanya perlu serahkan proposal projek sahaja.
*Tempoh pembangunan hanya 1-2 minggu sahaja.
*Bayaran dikenakan atas faktor masa,dan kerja.
*Deposit 50% dari bayaran yang dikenakan.


Sms :0133034626
Email :arifwahab@rocketmail.com

Boleh tengok portfolio saya di fb UPAH BUAT SISTEM PHP

5 comments:

  1. salam kalu nak upah buat sistem yang simple boleh siap brp hari?

    ReplyDelete
  2. wksalam..tgk la kalau byk pengiraan atau programming dlm 1 mggu...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. salam...
    saya nk tanye saya ade wt sistem tp ade masalah lah pulak..
    boleh x awk tlg saya selesai kn buat sistem ni..saya bayar lah...
    saya dh buntu nk pk nye...
    tp saya nk sebelum atau selepas raya ni

    ReplyDelete
  5. klu nk mintak tlg edit leh..dah ade dah 100% just nk ubah name n tmbah sikit2...bole x?tlggg

    ReplyDelete